Incordia Scensum bakom Skånska byggvaror

Internet Worlds e-handelsfavorit Skånska byggvaror är ingen gigant med 80 anställda och en årligt omsättning på runt 299 Mkr. Men den nya designen gillade IW.

Incordia och, i sammanhanget, budgetprodukten Scensum ligger bakom e-handeln.

En kundvagn i AJAX hittar jag, schyssta URL:er, en digital produktkatalog (registrering krävs), relaterade produkter samt en tre-stegs checkout. Men knappt några ”Amazon.com-egenskaper” som t ex:

  • Extra shopping check-out flöde
  • ”Andra intressanta produkter”
  • ”De som köpte denna köpte även”
  • Jämföra produkter
  • Suggestion search
  • Reviews / Ratings
  • Rekommenderade produkter
  • Present kuponger
  • Promotions

Lämna en kommentar

Filed under CMS, e-handel

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s